FAQ
Nemám moc peněz, potřebuji poradce?
Ano. čím méně člověk peněz má, tak tím větší přidanou hodnotu má finanční poradce pro klienta. Každá ušetřená pětistovka se v rodinném rozpočtu projeví velmi pozitivně.
Dokáže poradce více než můj bankéř?
Ano. Můžete mít nejlepšího bankéře na světě, ale stále bude vázán jednou finanční skupinou nebo jednou společností v každém segmentu financí. Naší doménou je srovnávání podmínek napříč různými společnostmi na trhu a přinášení všech pro a proti informací klientovi. Ať je již poskytovatel produktu kdokoliv a má jakékoliv logo.
Může mi poradce zlevnit pojistku?
Ano. Ve většině případů ano.
Po sjednání už poradce neuvidím, že?
Ne. Naší prací je dlouhodobý servis pro klienta. Je to něco jako obvodní lékař. Má o Vás řadu informací, ví, co jste podstoupili za vyšetření a tak se už tímto nemusíte znovu zdržovat a může Vás rovnou léčit. U nás máte kartu klienta, kde jsou údaje, které slouží pro efektivnější spolupráci, abychom nemuseli vše brát od Krále Klacka, když něco nového potřebujete zařídit. Zároveň klienty aktivně informujeme o novinkách na trhu, které by je mohly zajímat.
Pomůže mi poradce i při řešení pojistných událostí?
Ano. V případě, že se rozhodnete řešit pojistnou událost přes nás, tak Vám buď sami pomůžeme nebo Vás spojíme na společnost, která se těmito případy primárně zabývá tak, abyste získali maximální plnění od pojišťovny.
Jak celá služba funguje?
Na začátku spolupráce je podrobný rozhovor ke zjištění potřeb a přání klienta, jeho možnostech a také o skutečnostech, které již na finančním trhu udělal. Následuje vyhodnocení a příprava řešení, nad kterým se setkáme při další schůzce. V případě klientova souhlasu s řešením uděláme veškerou nutnou administrativu a vše mu srozumitelně předáme. Poté následuje dlouhodobý servis, který spočívá v možnosti klienta se na nás kdykoliv obrátit stejně, jako my mu poskytujeme nové relevantní informace z finančního trhu.
Musí se klient rozhodovat hned?
Ne. V případě, že si chce klient vše rozmyslet, tak odchází domů a tam přemýšlí, jak dlouho potřebuje. Finance nejsou sprint. Je do běh na dlouhou trať a u většiny řešení se na týden nebo dva nemusí hledět. Zároveň ale klienty upozorňujeme na to, že přemýšlet dlouho o svém pojištění se vyplatit nemusí.
Jaké jsou přínosy dobrého poradce pro klienta?
1. Pohled z venku – každý se nějak vidíme. Lépe, hůře, prostě jinak. A občas potřebujeme někoho z venku, aby se na naší situaci podíval jinak a tam třeba našel lepší řešení než my.
2. Komplexnost – poradce prochází s klientem všechny oblasti jeho života. Ne jenom ty, které zrovna klient chce řešit.
3. Pohled dopředu – řešíme s klienty i oblasti, které nastanou za desítky let, ale je dobré se na ně připravovat.
4. Pohled napříč trhem – na trhu asi není špatná banka, pojišťovna atd. Každá se ale zaměřuje na určitý typ klientů a těm poskytuje dobré služby za dobrou cenu. Ti ostatní na tom tak dobře nejsou. Úkolem poradce je propojit klienta se společností, která chce právě jeho.
5. Dlouhodobost – málokdo z nás chce stále něco vysvětlovat dokola. Poradce by měl svého klienta znát. Jeho názory, preference, rodinou situaci. Tyto znalosti mu umožňují navrhovat klientovi lepší řešení.
6. Důvěra – Důvěra se buduje roky a ve financích zvlášť. Když máte poradce, jehož návrhy musíte prověřovat ještě jinde, tak Vám šetří jen část námahy. Naším cílem je, dělat pro klienta maximum a tím i být důvěryhodní, aby nás nemusel testovat a trávit tím čas, který může trávit třeba s rodinou.
7. Úspora času a peněz – Znalostí klienta a vzájemnou důvěrou můžeme navrhovat optimální řešení, která jsou levnější než ostatní. Zároveň můžeme většinu klientů dlouhodobě spravovat při schůzkách 1x ročně, což mu velmi šetří čas.